Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

Σχετικά με διάφορες σπιτικές θεραπείες για λιπαρά μαλλιά


Αυτές τις μέρες έχω δοκιμάσει διάφορους τρόπους για να καταπολεμήσω την λιπαρότητα στα μαλλιά μου κι έτσι ήθελα να κάνω και αυτήν την ανάρτηση για να ανασυγκροτήσω την σκέψη μου.










1.Τσάι
Είχα διαβάσει ότι το τσάι βοηθάει στην καταπολέμηση της λιπαρότητας στα μαλλιά.Έτσι, αφού είχα περάσει ένα χέρι σαμπουάν τα μαλλιά μου, είχα μια κούπα τσάι βρασμένη που είχε έρθει σε θερμοκρασία δωματίου( όχι καυτό σε καμία περίπτωση!) και έλουσα τα μαλλιά μου με το τσάι( έβαλα τσάι του βουνού αλλά και με χαμομήλι μπορεί να κάνει τη δουλειά του, γενικά ο, τι τσάι έχει κανείς) κάνοντας ένα ελαφρύ μασάζ και το άφησα στα μαλλιά μου για ένα τέταρτο.Μετά το ξέπλυνα για να φύγει από τα μαλλιά μου και ξαναπέρασα άλλο ένα χέρι σαμπουάν για να βεβαιωθώ ότι δεν έχει καθόλου υπολείμματα.Δεν χρησιμοποίησα καθόλου μάσκες εμπορίου ή μαλακτική μαλλιών, ήθελα να δω αν με αυτόν τον τρόπο θα είχα ωραία μαλλιά χωρίς λιπαρότητα.

Κριτική:
Έχω να πω πως μάλλον εντυπωσιάστηκα, την επόμενη μέρα από το μπάνιο τα μαλλιά μου δεν είχαν λαδώσει καθόλου παρόλο που τα ψιλοπείραζα δεν είδα κανένα σημάδι λιπαρότητας στις ρίζες. Επιπλέον, το τσάι δεν έχει έντονη μυρωδιά οπότε δεν ανησυχούσα για την μυρωδιά του, είναι πολύ ήπια η μυρωδιά. Έμεινα ευχαριστημένη με το τσάι έκανε την δουλειά του πολύ καλά, καλύτερα από άλλα προϊόντα του εμπορίου για τα μαλλιά.

Θετικά:
-Βοήθησε σημαντικά στην καταπολέμηση της λιπαρότητας, το συνιστώ :)
-Ήπια μυρωδιά, δεν ενοχλεί και μετά από λίγο σαμπούαν το έχω κιόλας ξεχάσει

Αρνητικά:
-Περίμενα πολλή ώρα μέχρι να κρυώσει το τσάι, αλλά εντάξει δεν είναι τραγικό δεν έχω κάτι άλλο για αρνητικό.

2.Μπύρα
Την μπύρα κατά τύχη την δοκίμασα, είχα μια μέρα πολλές μπύρες στο ψυγείο, και αφού δεν πίνω αλκοόλ ήθελα να τις χρησιμοποιήσω κάπως για να μην πάνε χαμένες. Έτσι, με λίγη έρευνα στο διαδίκτυο, ανακάλυψα ότι η μπύρα, και γενικά τα αλκοολούχα ποτά βοηθούν στην καταπολέμηση της λιπαρότητας.Οπότε σκέφτηκα γιατί  να μην την χρησιμοποιήσω;
Λοιπόν μετά από ένα χέρι σαμπουάν έλουσα τα μαλλιά μου με ένα κουτάκι μπύρας το οποίο είχα βγάλει από το ψυγείο να έρθει σε θερμοκρασία δωματίου και μετά το έβαλα σε ένα ποτήρι και αφού το έχυσα στα μαλλιά μου έκανα ένα ελαφρύ μασάζ και αμέσως μετά το μασάζ το ξέπλυνα αμέσως.Στο τέλος έκανα άλλο ένα χέρι με σαμπουάν τα μαλλιά μου και για να είναι καθαρό το κεφάλι μου αλλά και λόγω μυρωδιάς.

Κριτική: Η μπύρα λειτούργησε σαν μαλακτική μαλλιών, διότι αμέσως τα μαλλιά μου μετά από λίγο μασάζ έγιναν απαλότερα και ευκολοχτένιστα όταν ήταν στεγνά, δεν είχαν κόμπους.Έτσι, η μπύρα είναι μια καλύτερη λύση από τα μαλακτικά του εμπορίου( γνώμη μου) επειδή μπαίνει και στις ρίζες, δεν έχεις κανέναν φόβο( ενώ μια φορά που κατά λάθος έβαλα μαλακτική στις ρίζες λάδωσαν αμέσως, ενώ με την μπύρα δεν συνέβη κάτι τέτοιο), είναι φυσικό προϊόν, έκανε την ίδια δουλειά με την μαλακτική( πιστεύω πως μια φτηνή μπύρα είναι μια καλή λύση για τα μαλλιά από τις ρίζες έως και τις άκρες) και χτενίζονταν άνετα.Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να επισημάνω είναι ότι μυρίζει πολύ έντονα, μόλις το έριξα στα μαλλιά μου και άρχισα το μασάζ μου έσπασε την μύτη και για αυτό το ξέπλυνα με νερό αμέσως και μετά με σαμπουάν και δεν παρέμεινε η μυρωδιά οπότε όλα καλά.(Ποιός θα ήθελε να μυρίζει σαν μεθυσμένος;; :Ρ )

Θετικά:
-φυσικό προϊόν, δεν έχει χημικά( συγκριτικά με τις μαλακτικές)
-κάνει απαλά τα μαλλιά
-τα μαλλιά χτενίζονται εύκολα και χωρίς κόπο

Αρνητικά:
-μυρίζει έντονα, αλλά με καλό λούσιμο μετά κανένα πρόβλημα :)

3.Ξύδι
Για το ξύδι γέμισα ένα ποτήρι με νερό και έβαλα δύο κουταλιές της σούπας λευκό ξύδι( με το λευκό έχεις καλύτερα αποτελέσματα αλλά κάνουν και τα άλλα ξύδια).Μετά το σαμπουάν έβαλα το ξύδι, έκανα μασάζ στα μαλλιά και το ξέπλυνα σχεδόν αμέσως( αν και μπορεί κανείς να το αφήσει για κανά 5λεπτο)Ξέπλυνα με νερό και άλλο ένα χέρι σαμπουάν μετά.

Κριτική:
Βοήθησε με την λιπαρότητα των μαλλιών μου και δεν μυρίζει πολύ έντονα, με μπόλικο κρύο νερό έχει φύγει η μυρωδιά.

4.Λεμόνι
Αρχικά, έστυψα ένα λεμόνι και το έβαλα σε ένα ποτήρι νερό και μετά έκανα την ίδια διαδικασία σαμπουάν μετά έβαλα το λεμόνι, μασάζ ξέπλυμα και μετά σαμπουάν.

Κριτική:
Έκανε τα μαλλιά μου λιγότερο λιπαρά απομάκρυνε την υπερβολική λιπαρότητα, δεν έχει έντονη μυρωδιά.(Προσοχή να μην μπει στα μάτια!!!)

Γενικά θα έλεγα ότι όλα βοήθησαν τα μαλλιά μου και ο,τι έχει ο καθένας στο σπίτι του και του έρχεται πιο βολικό θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει.

*Πάντα πλένω τα μαλλιά μου με κρύο νερό, το ζεστό χειροτερεύει την κατάσταση.*
*Αυτό το άρθρο είναι αποκλειστικά για λιπαρά μαλλιά. Αν έχεις κανονικά μαλλιά ή ξηρά μαλλιά, αυτοί οι τρόποι θα κάνουν τα μαλλιά σου ακόμα πιο ξηρά!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Flag Counter