Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Λίγα λόγια για τα gadgets που έχω βάλει

1.Το πρώτο που βλέπει κανείς όταν μπαίνει στο ιστολόγιο μου είναι ένα κουτάκι που λέει "type your search here".Μπορείτε απλά να γράψετε μία λέξη(με την σωστή ορθογραφία της πάντα!)και αυτό να σας την εμφανίσει.Παράδειγμα:καρπούζι


search here in my blog

2.Λίγο πιο κάτω έχει ένα μήνυμα που αλλάζει κάθε 4 περίπου ώρες(είναι γραμμένο στα ελληνικά και ξέρω πως σε μερικούς δεν θα χρησιμεύσει)Είναι απλά ένα μήνυμα που στην ουσία λέει καλημέρα, καλησπέρα,καληνύχτα κ.α.












3.Translate.Όπως πιθανότατα θα καταλάβατε, απλά μεταφράζει το ιστολόγιο σε όποια γλώσσα θέλει κάποιος..
4.Follow by email.Εδώ μπορείτε να ακολουθήσετε το ιστολόγιο μου μέσω email.












5.Subscribe now Εδώ μπορείτε να κάνετε εγγραφή.












6.Το επόμενο που λέει "footprints" είναι ένα forum όπου μπορείτε να ρωτήσετε κάτι, να μου πείτε αν κάτι σας αρέσει/ενοχλεί, οτιδήποτε.Και στην γλώσσα σας.












7.Popular posts.Εδώ απλά σας δείχνει τις πιο δημοφιλείς αναρτήσεις.
8.Βlog archive.Eίναι όλες οι αναρτήσεις μου, λίγο πιο συμπυκνωμένες για να μην καταλαμβάνουν πολύ χώρο.
9.Labels.οι ετικέτες.Δείτε για το περιεχόμενο που εσείς θέλετε!(αν π.χ. σας αρέσει η τεχνολογία αρκεί να πατήσετε εκεί που λέει "τεχνολογία" και θα δείτε τις αναρτήσεις που σας ενδιαφέρουν!
10.Follow me on twitter.Νομίζω είναι προφανές..Όποιος έχει twitter μπορεί να με ακολουθήσει εδώ.
11.Συνολικές προβολές σελίδας.Εδώ δείχνει πόσοι έχουν επισκεφθεί το ιστολόγιο μου.
12.Ρολόι.Είναι με την ώρα της Ελλάδος.
13.Καιρός.Είναι ο καιρός στην περιοχή μου
14.Εγγραφή στο.Μπορείτε να εγραφείτε μέσω rss.
15.Chat.Εδώ και αν δεν έχω αναφερθεί.Μπορείτε να μπείτε για να μιλήσουμε.Μην φοβάστε, δεν δαγκώνω!:)
16.Σύνδεση.Μπορείτε να συνδεθείτε στο ιστολόγιο μου
17.Share it.Μπορείτε να μοιραστείτε το ιστολόγιο μέσω facebook ή twitter.
18.Μέλη.Εδώ βρίσκονται τα μέλη και μπορείτε να εγγραφείτε όπως είπα και πριν.
19.Follow us.Μπορείτε να με ακολουθήσετε μέσω κάποιων κοινωνικών δικτύων.
20.Λίγη τροφή θέλουν!.Είναι ένα αστείο gadget, στο οποίο κάνεις κλικ και έτσι δίνεις τροφή στα ψαράκια που πεινούν.
21.Blogroll.Είναι στην αρχή της σελίδας, και στην ουσία είναι ένα κινούμενο κείμενο με τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις μου.
Αν παρόλα αυτά έχετε κάποια απορία γράψτε μου στο chat ή στο forum.
To email μου: beafoxxylady@gmail.com










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Flag Counter