Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

κάποιες αλλαγές που έκανα..

Καταρχήν ήθελα να σας ενημερώσω για κάποια πράγματα...
1.βλέπετε μία μπάρα πάνω πάνω που λέει do us a favor;Απλά πατήστε το αν σας αρέσει η ιστοσελίδα. :)










2.Έχω βάλει ένα εργαλείο που λέει "follow us"










3.Έχω βάλει ένα chat box και όποιος θέλει ας μπει να μιλήσουμε και να μου πείτε αν κάτι δεν σας αρέσει ή οτιδήποτε θέλετε.










Τέλος,αν δεν το προσέξατε έχω βάλει ένα βελάκι και το χρησιμοποιήτε όταν θα έχετε φθάσει στο τέλος της σελίδας για να σας πάει στην κορυφή.










Αυτά ήταν τα νέα μου.τα δικά σας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Flag Counter