Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Πατημασιές

Γειά σας καλώς ήρθατε στο blog μου.Στην πρώτη μου ανάρτηση,θα ήθελα να σας παραθέσω ένα κείμενο που έχω διαβάσει και που ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.Λέγεται ΠΑΤΗΜΑΣΙΕΣ.
      Μια νύχτα κάποιος άνθρωπος είδε ένα όνειρο.Ονειρεύτηκε πως περπατούσε στην ακρογιαλιά με τον Θεό.
      Στον ουρανό άστραψαν σκηνές από τη ζωή του.Σε κάθε σκηνή έβλεπε δύο ζευγάρια πατημασιές πάνω στην άμμο.
      Το ένα ανήκε σε αυτόν και το άλλο στον Θεό.
      Όταν η τελευταία σκηνή της ζωής του έλαμψε μπροστά του,κοίταξε πίσω στις πατημασιές στην άμμο.
      Παρατήρησε πώς πολλές φορές στο δρόμο της ζωής του υπήρχε μόνο ένα ζευγάρι πατημασιές.Ακόμη πως αυτό συνέβαινε στις πιο δύσκολες και θλιμμένες στιγμές.Αυτό πραγματικά τον πείραξε και ρώτησε τον Θεό:
     Θεέ μου,όταν αποφάσισα να σε ακολουθήσω είπες,πως θα βαδίζουμε μαζί αυτόν τον δρόμο,αλλά παρατήρησα πως στις δύσκολες στιγμές της ζωής μου,υπάρχει μόνο ένα ζευγάρι πατημασιές.
     Δεν καταλαβαίνω,γιατί όταν σε χρειαζόμουν πολύ,Εσύ με άφηνες;
     Και ο Θεός απάντησε:
     Πολυακριβό μου παιδί,σε αγαπώ και δεν σε άφησα ποτέ.
     Όμως στις δύσκολες στιγμές της δοκιμασίας και του πόνου,(που βλέπεις μόνο ένα ζευγάρι πατημασιές)σε κρατούσα στην αγκαλιά μου.

2 σχόλια:

  1. Πραγματικά πολύ όμορφο κείμενο. Έχει πολλά κρυφά μηνύματα και δίνει κουράγιο σ'όλους τους ανθρώπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Flag Counter